25 produktów
Wybierz auto
0339600020900
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 898,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
1 898,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADN130246
Ciężar [kg]: 0.001
Zdjęcie producenta: 1
661,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
661,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSNS011
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 319
Rozwiń więcej danych
1 047,35
zł/szt.
Kraków: czw. 21.08
U ciebie: czw. 21.08
1 047,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
046992011038
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
459,33
zł/szt.
Kraków: czw. 21.08
U ciebie: czw. 21.08
459,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
561,86
zł/szt.
Kraków: czw. 21.08
U ciebie: czw. 21.08
561,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Produkt niedostępny
Szukaj podobnych
967,50
zł/szt.
Kraków: czw. 21.08
U ciebie: czw. 21.08
967,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH9801103M
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
1 324,51
zł/szt.
Kraków: czw. 21.08
U ciebie: czw. 21.08
1 324,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426KF1038
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
413,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
413,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXENSK2191
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
998,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
998,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXENSK2184
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
933,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
933,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
812,71
zł/szt.
Kraków: czw. 21.08
U ciebie: czw. 21.08
812,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXENSK2191SMF
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
2 071,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
2 071,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
2 616,17
zł/szt.
Kraków: czw. 21.08
U ciebie: czw. 21.08
2 616,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP2114
Profil piasty: 25,4 x 24
Średnica 1 [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
396,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
396,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP2157
Profil piasty: 25,4 x 24
Średnica 1 [mm]: 275
Rozwiń więcej danych
Produkt niedostępny
Szukaj podobnych
KAVCP2112
Profil piasty: 25,2 x 24
Średnica 1 [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
571,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
571,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339626307700
Średnica [mm]: 260
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
922,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
922,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADN130194
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 8.73
Rozwiń więcej danych
448,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
448,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP300016
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 23.26
Rozwiń więcej danych
1 783,25
zł/szt.
Kraków: czw. 21.08
U ciebie: czw. 21.08
1 783,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu NISSAN PATHFINDER III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie NISSAN PATHFINDER III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu NISSAN PATHFINDER III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu NISSAN PATHFINDER III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. NISSAN PATHFINDER III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.