89 produktów
Wybierz auto
0339624347634
Rodzaj skrzyni biegów: Nie dla półautomatyki
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
714,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
714,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK600035500
Rodzaj skrzyni biegów: Nie dla półautomatyki
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
1 865,76
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
1 865,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624309209
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska oporowego
600,01
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
600,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350826374
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,81 x 21,164
Rozwiń więcej danych
527,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
527,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADR163021
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 5.106
Rozwiń więcej danych
366,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
366,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADN130241
Ciężar [kg]: 6.89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez wysprzęglika centralnego
508,80
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
508,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
398,19
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
398,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
405,14
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
405,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
431,27
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
431,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100576
Profil piasty: 21,3 x 24,6 - 21n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
324,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
324,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64130
Średnica [mm]: 240
354,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
354,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64135
Średnica [mm]: 240
358,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
358,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
0563JT16291069
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 242
Rozwiń więcej danych
527,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
527,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT17961069
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
763,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
763,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
435,39
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
435,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962544CSC
Profil piasty: 24,5x21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
2 616,98
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
2 616,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAS5104035
Dla numeru oe: 7711497430
Ilość zębów: 21
Rozwiń więcej danych
460,72
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
460,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAPKF1024
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
313,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
313,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516120574
Profil piasty: 21,3 x 24,6 - 21n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
394,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
394,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
872,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
872,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu OPEL VIVARO jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie OPEL VIVARO musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu OPEL VIVARO sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu OPEL VIVARO zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. OPEL VIVARO ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.