Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
87 produktów
Wybierz auto
Rodzaj skrzyni biegów: Nie dla półautomatyki
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
692,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
692,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,81 x 21,164
Rozwiń więcej danych
527,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
527,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska oporowego
613,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
613,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 5.106
Rozwiń więcej danych
366,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
366,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska oporowego
477,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
477,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
872,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
872,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 242
Rozwiń więcej danych
630,47
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
630,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 24.6 x 21
Parametr: D 240
Rozwiń więcej danych
435,39
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
435,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 24,5x21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
2 616,98
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
2 616,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 21,3 x 24,6 - 21n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
468,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
468,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
370,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
370,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24.6 x 21.3
Rozwiń więcej danych
400,11
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
400,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 225
576,86
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
576,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 6.89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez wysprzęglika centralnego
520,88
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
520,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 24.6 x 21
Parametr: D 240
Rozwiń więcej danych
332,92
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
332,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,2 x 21,425
Rozwiń więcej danych
433,64
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
433,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 242
Rozwiń więcej danych
312,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
312,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 21,3 x 24,6 - 21n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
456,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
456,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 21,3x24,6-21n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
425,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
425,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
354,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
354,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu OPEL VIVARO A jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie OPEL VIVARO A musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu OPEL VIVARO A sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu OPEL VIVARO A zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. OPEL VIVARO A ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.