Powiadom mnie o dostępności

Zestawy sprzęgieł do SAAB 900 II

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Zestaw sprzęgła LUK 623 2327 33

Średnica [mm]: 230

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

912,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

912,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw sprzęgła LUK 623 1338 00

Średnica [mm]: 230

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

617,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

617,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw sprzęgła RYMEC JT1886

Ilość zębów: 14

Profil piasty: 22x25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

394,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

394,91

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw sprzęgła SACHS 3000 715 001

Ilość zębów: 14

Średnica [mm]: 215

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

479,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

479,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw sprzęgła SACHS 3000 641 001

Ilość zębów: 14

Średnica [mm]: 228

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

553,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

553,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw sprzęgła SACHS 3000 834 001

Ilość zębów: 14

Średnica [mm]: 228

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

489,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

489,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw sprzęgła SACHS 3000 990 010

Ilość zębów: 14

Średnica [mm]: 228

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

705,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

705,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw sprzęgła LUK 623 2327 09

Średnica [mm]: 230

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

585,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

585,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SAAB 900 II

Sprzęgło do samochodu SAAB 900 II

Sprzęgło samochodu SAAB 900 II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie SAAB 900 II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.

Co wpływa na zużycie sprzęgła w samochodzie SAAB 900 II?

W trakcie użytkowania samochodu SAAB 900 II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.

Objawy kończącego się sprzęgła w samochodzie SAAB 900 II

Kończące się sprzęgło samochodu SAAB 900 II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. SAAB 900 II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.