7 produktów
Wybierz auto
653,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
653,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100848
Profil piasty: 25,6 x 29,8 - 21n
Średnica [mm]: 240
339,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
339,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828505
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 29,6 x 25,5
Rozwiń więcej danych
795,79
zł/szt.
Kraków: śr. 06.08
U ciebie: śr. 06.08
795,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP1069
Profil piasty: 29,8 x 21
Średnica 1 [mm]: 236
Rozwiń więcej danych
380,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
380,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624313760
Średnica [mm]: 240
708,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
708,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADT330184
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 7.23
Rozwiń więcej danych
434,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
434,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
520,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
520,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu TOYOTA CAMRY V jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie TOYOTA CAMRY V musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu TOYOTA CAMRY V sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu TOYOTA CAMRY V zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. TOYOTA CAMRY V ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.