17 produktów
Wybierz auto
EXETYK2151
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 212
Rozwiń więcej danych
325,41
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
325,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622114560
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
293,87
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
293,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350801502
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,81 x 21,28
Rozwiń więcej danych
266,19
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
266,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
232,00
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
232,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SRLSL3DS0856
Profil piasty: 21,28 x 24,81
Średnica zewnętrzna [mm]: 212
Rozwiń więcej danych
266,40
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
266,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
222,75
zł/szt.
Kraków: pt. 21.03
U ciebie: pt. 21.03
222,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG4830402210
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 212
Rozwiń więcej danych
303,85
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
303,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPJ2002228
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 212
Rozwiń więcej danych
218,64
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
218,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH92022088
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
306,37
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
306,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP1050
Profil piasty: 24,8 x 21
Średnica 1 [mm]: 212
Rozwiń więcej danych
268,39
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
268,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
313,26
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
313,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
350,05
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
350,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92022013
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
261,55
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
261,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
0438KC013
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
218,04
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
218,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADT330111
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 5.23
Rozwiń więcej danych
231,29
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
231,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563000771001
Rodzaj skrzyni biegów: Nie dla mnualnych skrzyń biegów, uruchamiany automatycznie
Ilość zębów: 21
Rozwiń więcej danych
347,42
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
347,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100830
Profil piasty: 21x24,6 - 21n
Średnica [mm]: 215
221,15
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
221,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sprzęgło samochodu TOYOTA MR 2 III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie TOYOTA MR 2 III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu TOYOTA MR 2 III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu TOYOTA MR 2 III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. TOYOTA MR 2 III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.