Powiadom mnie o dostępności

Zestawy sprzęgieł do TOYOTA MR 2 III

14 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość zębów: 21, średnica zewnętrzna [mm]: 212, średnica otworu [mm]: 250, Artykuł uzupełni...
331,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 220, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dociskiem sprzęgła, ...
300,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 21, Profil piasty: 24,81 x 21,28, Ciężar [kg]: 5.826, Siła wyrzutu [N]: 4350, ś...
266,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Profil piasty: 21x24,6 - 21N, średnica [mm]: 215
221,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 21, średnica [mm]: 212, wieloczęściowy: 3-częściowy, dla luzu na łożysku od ...
222,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 21, średnica [mm]: 210, średnica wewnętrzna [mm]: 137, średnica otworu centruj�...
316,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 21, średnica [mm]: 218, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z d...
412,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 21, średnica [mm]: 212, wieloczęściowy: 3-częściowy, średnica talerzyka [mm]:...
229,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Profil piasty: 21,28 x 24,81, średnica zewnętrzna [mm]: 212, Artykuł uzupełniający / informacja...
266,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 21, Ciężar [kg]: 5.23, średnica wewnętrzna [mm]: 140, średnica zewnętrzna [mm...
223,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: nie dla mnualnych skrzyń biegów, uruchamiany automatycznie, Ilość zębó...
354,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 21, średnica [mm]: 210, średnica wewnętrzna [mm]: 137, średnica otworu centruj�...
267,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 220, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dociskiem sprzęgła, ...
214,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 21, średnica [mm]: 210, średnica wewnętrzna [mm]: 145, średnica otworu centruj�...
269,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA

Sprzęgło do samochodu TOYOTA MR 2 III

Sprzęgło samochodu TOYOTA MR 2 III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie TOYOTA MR 2 III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.

Co wpływa na zużycie sprzęgła w samochodzie TOYOTA MR 2 III?

W trakcie użytkowania samochodu TOYOTA MR 2 III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.

Objawy kończącego się sprzęgła w samochodzie TOYOTA MR 2 III

Kończące się sprzęgło samochodu TOYOTA MR 2 III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. TOYOTA MR 2 III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.