64 produktów
Wybierz auto
03356PT009107551
Rezystancja [ohm]: 322, 2080
Zakres temperatury [°c]: 25, 80
Rozwiń więcej danych
34,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
34,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03356PT009107241
Rezystancja [ohm]: 148, 1000
Zakres temperatury [°c]: 25, 80
Rozwiń więcej danych
34,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
89,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Okrągły
Rozwiń więcej danych
33,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
33,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.015
Kolor: Niebieski
Rozwiń więcej danych
25,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
15,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Niebieski
Specyfikacje asortymentowa: Spięty
Rozwiń więcej danych
31,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Biały
32,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica zewnętrzna [mm]: 20
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
32,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Punkt włączania [°c]: 120
Rozwiń więcej danych
66,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M10
Kolor: Biały
Rozwiń więcej danych
31,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
16,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 25.25
Ciężar [kg]: 0.012
Rozwiń więcej danych
19,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Oznaczenie koloru: Zielony
30,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M10
Rozmiar klucza: 14mm
Rozwiń więcej danych
26,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1009190024
Średnica [mm]: 20
Wymiar gwintu: --
Rozwiń więcej danych
22,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03356PT009107561
Wymiar gwintu: M10x1
Rezystancja [ohm]: 294, 2080
Rozwiń więcej danych
44,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
44,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Punkt włączania [°c]: 120
Rozwiń więcej danych
71,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV107209081
Dla numeru oe: 251 919 501 d
Średnica [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
21,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV107209091
Dla numeru oe: 025 906 041 a
Długość [mm]: 37
Rozwiń więcej danych
34,75
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
34,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie AUDI 80 B3 kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie AUDI 80 B3 nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie AUDI 80 B3 są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.