66 produktów
Wybierz auto
Nr art: 03356PT009107551
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BOS0280130040
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0479101027
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03356PT009107241
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040134762
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0479103327
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: KAM4080049
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: KAM4080077
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: KAM4080070
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: TOP107350
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042873533
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VEMV15991989
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VEMV10720911
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VEMV107209091
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: JPG1193101000
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JPG1193101100
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: JPG1193100800
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: JPG1193200700
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: TOP100245
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0479100683
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie AUDI 80 B3 kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie AUDI 80 B3 nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie AUDI 80 B3 są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.