67 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040132510
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03356PT009107551
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03356PT009107141
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV10720955
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TS1023612B1
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP109245
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040131539
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042230932510
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040137521
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04211009190017
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 046333784
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040134762
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042873232
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873260
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873101
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873258
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP109385
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV10720914
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEA82104
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA82103
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie AUDI A4 B5 kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie AUDI A4 B5 nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie AUDI A4 B5 są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.