17 produktów
Wybierz auto
Nr art: 042873014
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FEB174534
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0451WS2586
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV40720322
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 046333330
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV51720003
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: KAM4080015
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SWA33102242
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0510210236
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 05261830194
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830014
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BLUADG07288
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: BLUADG07287
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042873194
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TS10462
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03356PT009107271
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS3006
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie CHEVROLET SPARK kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie CHEVROLET SPARK nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie CHEVROLET SPARK są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.