7 produktów
Wybierz auto
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
31,47
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
31,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421739
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
Rozwiń więcej danych
178,99
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
178,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
32,17
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
32,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
22,77
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
22,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054169
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
29,52
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
29,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054170
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
31,65
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
31,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054673
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
60,93
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
60,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CHEVROLET SPARK ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CHEVROLET SPARK to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.