Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu płynu chłodzącego do CHRYSLER VOYAGER GRAND VOYAGER V

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiar gwintu: M12x1.5
29,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 3/8x18 NPT
33,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
ID wykonania wtyczki: 281002473, Wymiar gwintu: 12x1.5, 16X1.5, M12X1.2, M12x1.5, Kolor: czarny, Kol...
24,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHRYSLER

Czujnik poziomu płynu chłodzącego – CHRYSLER VOYAGER GRAND VOYAGER V

Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie CHRYSLER VOYAGER GRAND VOYAGER V kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

Awaria czujnika poziomu płynu chłodniczego w samochodzie CHRYSLER VOYAGER GRAND VOYAGER V – objawy

Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie CHRYSLER VOYAGER GRAND VOYAGER V nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.

CHRYSLER VOYAGER GRAND VOYAGER V – przyczyny awarii czujnika poziomu płynu chłodzącego

Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie CHRYSLER VOYAGER GRAND VOYAGER V są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.