53 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0451WS2598
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0396TS10253
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: CALWS2590
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0400171916011010
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0396TS10374
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA82432
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: CALWS2587
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 046333720
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEY2148210012
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: KAM4080043
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: KAM4080046
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA82173
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MEA82113
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0350700022
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: CALWS2594
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VEMV24720026
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FASFT80052
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VEMV40720332
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 040117695
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0451WS2509
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie FIAT BRAVO I kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie FIAT BRAVO I nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie FIAT BRAVO I są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.