28 produktów
Wybierz auto
Nr art: 03356PT009107551
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TS1024812B1
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TRU0840041
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS3001
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ASH6401101
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0451WS2536
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FEB106850
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: HEL6PT009107221
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873155
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: NTYECPPL007
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: CALWS2691
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VEMV38720003
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VEMV38720002
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 046331650
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2538
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 05261830127
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830155
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830078
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0510210124
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MAX210133
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie NISSAN PATROL kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie NISSAN PATROL nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie NISSAN PATROL są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.