89 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040132510
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VEMV10720955
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03356PT009107551
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0479109896
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0396TS1023612B1
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042230932510
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TOP109245
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03356PT009107241
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 040131539
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 04211009190017
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 040134762
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0479103327
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03356PT009107421
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 040139142
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 046333640
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: JPG1193202100
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: JPG1197000100
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: JPG1193100700
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: TOP100245
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: JPG1193101200
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie SEAT IBIZA II kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie SEAT IBIZA II nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie SEAT IBIZA II są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.