Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do SEAT IBIZA II

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej

Ogrzewanie/chłodzenie: Z dwoma złączami termoprzekaźnika

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

119,90

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

119,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 105

Tryb pracy: Sterowany elektrycznie

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

83,81

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

83,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem

106,77

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

106,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 105

Tryb pracy: Sterowany elektrycznie

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

182,23

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

182,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 83

Ciężar [kg]: 0.46

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

91,27

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

91,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Materiał: Tworzywo sztuczne

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem

76,24

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

76,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 87

Długość [mm]: 210

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

167,68

zł/szt.

Kraków: czw. 06.02

U ciebie: czw. 06.02

167,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 87

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

84,74

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

84,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 105

Tryb pracy: Sterowany elektrycznie

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

182,23

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

182,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej

Ogrzewanie/chłodzenie: Z dwoma złączami termoprzekaźnika

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

65,87

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

65,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

71,66

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

71,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT IBIZA II

Obudowa termostatu do samochodu SEAT IBIZA II

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie SEAT IBIZA II oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie SEAT IBIZA II

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.