137 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040112409
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: GOE5032442410
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0510180166
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0479109625
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR625270
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0479100722
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0479109197
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0479108900
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: TOP119966
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: JPG1119606200
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JPG1119606800
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0479100261
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0479108309
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0479108317
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0479108318
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0479109007
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0479109020
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0479109017
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0479109196
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Przewód układu chłodzenia w samochodzie SEAT IBIZA II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie SEAT IBIZA II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.