36 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0451WS2598
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040136038
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2690
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040136364
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY40148210000
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FASFT80152
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEA82132
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FASFT80153
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042873115
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MET0905052
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA82187
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEA82242E
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: CALWS2548
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 046333810
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV46720066
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2609
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0451WS2694
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0396TS10458
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042873009
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830251
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie SUZUKI GRAND VITARA kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie SUZUKI GRAND VITARA nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie SUZUKI GRAND VITARA są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.