85 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0451WS2598
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 05261830080
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 040136038
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: CALWS2690
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEY40148210000
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: BLUADK87217
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 040136364
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042270928378
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FASFT80153
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 046331570
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 046333810
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VEMV46720066
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FEB106733
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ASH6402203
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: KAM4080008
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: KAM4080024
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: KAM4080025
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: KAM4080034
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: KAM4080039
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: KAM4080038
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie SUZUKI kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie SUZUKI nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie SUZUKI są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.