6 produktów
Wybierz auto
KAM4090016
Wymiar gwintu: M22 x 1,5
Rozmiar klucza: 29
Rozwiń więcej danych
22,04
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
22,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M14x1,5
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
34,86
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
34,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
16,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
16,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
21,82
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
21,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M 10x1
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
42,30
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
42,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400171916011060
Napięcie [v]: 12
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
28,51
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
28,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem czujnika temperatury płynu chłodzącego jest monitorowanie ciepła cieczy chłodzącej. Dzięki temu komputer może dobierać optymalne proporcje mieszanki dostarczanej do silnika samochodu AUDI A6 C4. Pozwala to również określić idealny moment zapłonu mieszanki. W efekcie czujnik jest odpowiedzialny za prawidłową pracę silnika, co pozwala zachować pełną sprawność jednostki.
Podstawowym powodem awarii czujnika temperatury płynu chłodzącego w samochodzie AUDI A6 C4 jest zużycie eksploatacyjne. Powodem usterki może być też uszkodzenie mechaniczne np. przy kolizji czy przez nieprawidłowo przeprowadzony montaż. Możliwa przyczyna niesprawności czujnika temperatury cieczy chłodzącej to również przerwany przewód zasilający.
Niesprawny czujnik temperatury płynu chłodzącego może być powodem problemów z uruchomieniem silnika samochodu AUDI A6 C4. Wśród objawów awarii tego podzespołu należy również wymienić nierówną pracę jednostki oraz możliwość gaśnięcia silnika w trakcie pracy. Awaria czujnika przyczynia się również do wzrostu spalania – przez brak informacji o temperaturze jednostka sterująca nie dobiera optymalnej dawki paliwa. Uszkodzenie czujnika może wywołać też nierówną pracę silnika na biegu jałowym.