45 produktów
Wybierz auto
GOE5032442410
Grubość [mm]: 3.15
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
9,76
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
9,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
9,13
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
9,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420483
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
17,55
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
17,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.0004
Ilość: 1
11,64
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
11,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV102804
25,09
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
25,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1001211069
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do pompy wodnej
32,78
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
32,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180510
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
16,11
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
16,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do pompy wodnej
28,54
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
28,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Długość [mm]: 690
Rozwiń więcej danych
56,25
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
56,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479114896
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
19,42
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
19,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
8,72
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
8,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ93160080701
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
7,74
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
7,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211519901
Materiał: Guma
26,87
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
26,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV100061
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
29,13
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
29,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATVFII293
120,80
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
120,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211191210179
Strona zabudowy: Na dole
58,01
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
58,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATVFII14
71,22
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
71,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.46
Rozwiń więcej danych
109,23
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
109,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 82
Przewód układu chłodzącego: Od przewodu wodnego do chłodnicy oleju
19,86
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
19,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1191210075
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do elementu pośredniego
41,50
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
41,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie AUDI A6 C4 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie AUDI A6 C4 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.