8 produktów
Wybierz auto
Wymiar gwintu: M12x1,5
Kolor obudowy: Niebieski
33,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
33,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M10x125
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
59,53
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
59,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400171916011030
Wymiar gwintu: M12x1,5
Rozmiar klucza: 19
Rozwiń więcej danych
57,08
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
57,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN50E4007JPN
29,90
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
29,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN60E4012JPN
30,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
30,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 37870-pd1-911
Gwint zewn. [mm]: M 16x1,5
Rozwiń więcej danych
44,89
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
44,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
21,50
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
21,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
20,73
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
20,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem czujnika temperatury płynu chłodzącego jest monitorowanie ciepła cieczy chłodzącej. Dzięki temu komputer może dobierać optymalne proporcje mieszanki dostarczanej do silnika samochodu HONDA. Pozwala to również określić idealny moment zapłonu mieszanki. W efekcie czujnik jest odpowiedzialny za prawidłową pracę silnika, co pozwala zachować pełną sprawność jednostki.
Podstawowym powodem awarii czujnika temperatury płynu chłodzącego w samochodzie HONDA jest zużycie eksploatacyjne. Powodem usterki może być też uszkodzenie mechaniczne np. przy kolizji czy przez nieprawidłowo przeprowadzony montaż. Możliwa przyczyna niesprawności czujnika temperatury cieczy chłodzącej to również przerwany przewód zasilający.
Niesprawny czujnik temperatury płynu chłodzącego może być powodem problemów z uruchomieniem silnika samochodu HONDA. Wśród objawów awarii tego podzespołu należy również wymienić nierówną pracę jednostki oraz możliwość gaśnięcia silnika w trakcie pracy. Awaria czujnika przyczynia się również do wzrostu spalania – przez brak informacji o temperaturze jednostka sterująca nie dobiera optymalnej dawki paliwa. Uszkodzenie czujnika może wywołać też nierówną pracę silnika na biegu jałowym.