7 produktów
Wybierz auto
Wymiar gwintu: M 12x1,5
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
52,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
24,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
29,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
29,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kolor obudowy: Czarny
61,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M 12x1,5
Rozmiar klucza: 19
Rozwiń więcej danych
56,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M 12x1,5
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
49,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
49,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M 12x1.5
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
49,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem czujnika temperatury płynu chłodzącego jest monitorowanie ciepła cieczy chłodzącej. Dzięki temu komputer może dobierać optymalne proporcje mieszanki dostarczanej do silnika samochodu SUZUKI WAGON R+. Pozwala to również określić idealny moment zapłonu mieszanki. W efekcie czujnik jest odpowiedzialny za prawidłową pracę silnika, co pozwala zachować pełną sprawność jednostki.
Podstawowym powodem awarii czujnika temperatury płynu chłodzącego w samochodzie SUZUKI WAGON R+ jest zużycie eksploatacyjne. Powodem usterki może być też uszkodzenie mechaniczne np. przy kolizji czy przez nieprawidłowo przeprowadzony montaż. Możliwa przyczyna niesprawności czujnika temperatury cieczy chłodzącej to również przerwany przewód zasilający.
Niesprawny czujnik temperatury płynu chłodzącego może być powodem problemów z uruchomieniem silnika samochodu SUZUKI WAGON R+. Wśród objawów awarii tego podzespołu należy również wymienić nierówną pracę jednostki oraz możliwość gaśnięcia silnika w trakcie pracy. Awaria czujnika przyczynia się również do wzrostu spalania – przez brak informacji o temperaturze jednostka sterująca nie dobiera optymalnej dawki paliwa. Uszkodzenie czujnika może wywołać też nierówną pracę silnika na biegu jałowym.