9 produktów
Wybierz auto
JPG1114509800
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Rodzaj koprusu: Z obudową
90,75
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
90,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114511100
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z pompą wodną
483,91
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
483,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1114515710
Temperatura otwarcia [°c]: 113
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
1 185,26
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
1 185,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCTMVW063
Numer seryjny: Ctm-vw-063
76,77
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
76,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMVW050
63,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
63,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP638783
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
179,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
179,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15992044
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
270,64
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
270,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM7710227
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
85,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
85,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15992107
Ilość zębów: 67
Temperatura otwarcia [°c]: 113
Rozwiń więcej danych
2 261,22
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
2 261,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie AUDI A4 B8 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.