17 produktów
Wybierz auto
TOP638783
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
183,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
183,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
114,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
68,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114510900
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym, z termostatem
95,05
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
95,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710185
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
66,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710227
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
85,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114511100
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z pompą wodną
483,91
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
483,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCTMVW050
63,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMVW063
Numer seryjny: Ctm-vw-063
76,77
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
76,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
93,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC54241
Strona zabudowy: Termostat
154,96
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
154,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710186
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
78,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15992044
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
270,64
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
270,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1114509800
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Rodzaj koprusu: Z obudową
96,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479113853
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu
140,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
140,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180652
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu
Rozwiń więcej danych
101,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710007
Temperatura otwarcia [°c]: 100
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
122,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie AUDI A6 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.