17 produktów
Wybierz auto
Masa [g]: 306
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
116,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
67,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710185
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
63,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.04
63,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114509800
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Rodzaj koprusu: Z obudową
92,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.04
92,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114510900
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym, z termostatem
78,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.04
78,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180652
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu
Rozwiń więcej danych
101,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710227
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
82,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.04
82,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMVW050
63,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
92,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15992107
Ilość zębów: 67
Temperatura otwarcia [°c]: 113
Rozwiń więcej danych
2 304,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.04
2 304,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
AIC54241
Strona zabudowy: Termostat
157,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.04
157,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710007
Temperatura otwarcia [°c]: 100
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
117,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710186
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
76,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479113853
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu
135,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.04
135,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114511100
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z pompą wodną
497,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.04
497,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCTMVW063
Numer seryjny: Ctm-vw-063
76,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.04
76,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
65,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie AUDI A6 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.