18 produktów
Wybierz auto
JPG1114509800
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Rodzaj koprusu: Z obudową
92,39
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
92,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114510900
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym, z termostatem
78,87
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
78,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMVW063
Numer seryjny: Ctm-vw-063
74,58
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
74,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
68,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
68,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
66,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
66,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710185
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
66,55
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
66,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180652
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu
Rozwiń więcej danych
101,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
101,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
93,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
93,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 306
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
118,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
118,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS11138
116,40
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
116,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
114,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
114,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710007
Temperatura otwarcia [°c]: 100
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
119,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
119,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710186
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
78,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
78,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114515710
Temperatura otwarcia [°c]: 113
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
1 208,12
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
1 208,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM7710227
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
79,78
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
79,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
78,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
78,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479113853
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu
132,57
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
132,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMVW050
63,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
63,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie AUDI A6 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.