18 produktów
Wybierz auto
Producenci
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
78,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
78,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
68,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
68,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP638783
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
181,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
181,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180652
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu
Rozwiń więcej danych
93,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
93,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMVW063
Numer seryjny: Ctm-vw-063
74,58
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
74,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114509800
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Rodzaj koprusu: Z obudową
90,03
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
90,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
114,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
114,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 306
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
118,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
118,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
93,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
93,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
66,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
66,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710185
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
63,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
63,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479113853
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu
132,57
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
132,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS11138
97,69
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
97,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710227
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
73,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
73,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMVW050
62,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
62,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710186
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
78,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
78,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15992114
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
901,71
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
901,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM7710007
Temperatura otwarcia [°c]: 100
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
113,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
113,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie AUDI A6 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.