8 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
79,64
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
79,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Rodzaj koprusu: Z obudową
93,29
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
93,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
94,65
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
94,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
80,56
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
80,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
79,14
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
79,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 306
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
119,22
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
119,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
64,39
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
64,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
64,21
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
64,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie AUDI A6 C6 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.