6 produktów
Wybierz auto
KAM7710248
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
73,85
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
73,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG4114500200
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
257,42
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
257,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM7710181
Temperatura otwarcia [°c]: 91
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
49,78
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
49,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB172244
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Ciężar [kg]: 0.456
Rozwiń więcej danych
210,20
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
210,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP638779
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
225,99
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
225,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV22990025
Materiał: Tworzywo sztuczne
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
296,53
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
296,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie CITROËN C3 III oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.