6 produktów
Wybierz auto
Producenci
KAM7710181
Temperatura otwarcia [°c]: 91
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
44,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP638779
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
225,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
225,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP638775
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
70,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV22990025
Materiał: Tworzywo sztuczne
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
303,83
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
303,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM7710248
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
57,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB172244
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Ciężar [kg]: 0.456
Rozwiń więcej danych
214,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
214,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie CITROËN C3 III oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.