Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do CITROËN C5 I

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

KAMOKA
BLUE PRINT
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
FEBI BILSTEIN
METALCAUCHO
NTY
Obudowa termostatu KAMOKA 7710161

Temperatura otwarcia [°c]: 83

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

63,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

63,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu METALCAUCHO 03790

Temperatura otwarcia [°c]: 89

Ciężar [kg]: 0.1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

54,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

54,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu KAMOKA 7710196

Temperatura otwarcia [°c]: 83

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

89,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

89,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM01174

Temperatura otwarcia [°c]: 83

Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

307,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

307,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu KAMOKA 7710273

Temperatura otwarcia [°c]: 105

Tryb pracy: Sterowany elektrycznie

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

72,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

72,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu KAMOKA 7710108

Temperatura otwarcia [°c]: 89

Średnica [mm]: 29

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

30,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

30,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu KAMOKA 7710198

Temperatura otwarcia [°c]: 83

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

81,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

81,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu NTY CTM-CT-006

Temperatura otwarcia [°c]: 83

Materiał: Tworzywo sztuczne

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

186,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 20.08

186,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu FEBI BILSTEIN 36036

Temperatura otwarcia [°c]: 83

Ciężar [kg]: 0.27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

96,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

96,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu BLUE PRINT ADB119202

Temperatura otwarcia [°c]: 83

Materiał: Tworzywo sztuczne

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

105,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

105,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN C5 I

Obudowa termostatu do samochodu CITROËN C5 I

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie CITROËN C5 I oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie CITROËN C5 I

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.