Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
17 produktów
Wybierz auto
TOP723016
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem, bez termostatu
76,92
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
76,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710268
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
69,35
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
69,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT58014
71,09
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
71,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP723014
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Przełącznik: Z termoprzełącznikiem
Rozwiń więcej danych
117,18
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
117,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040140600
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
150,33
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
150,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03774
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ciężar [kg]: 0.32
Rozwiń więcej danych
82,43
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
82,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03791
Ciężar [kg]: 0.36
Masa [g]: 360
95,86
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
95,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA62934997
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ciężar [kg]: 0.32
Rozwiń więcej danych
134,21
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
134,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479723012
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ogrzewanie/chłodzenie: Ze złączem termoprzekaźnika
Rozwiń więcej danych
69,38
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
69,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADM59219
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ciężar [kg]: 0.41
Rozwiń więcej danych
107,36
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
107,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710082
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Tryb pracy: Termiczny
Rozwiń więcej danych
31,70
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
31,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP208380
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
77,02
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
77,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040134997
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ciężar [kg]: 0.32
Rozwiń więcej danych
100,05
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
100,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03933
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Ciężar [kg]: 0.16
Rozwiń więcej danych
119,21
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
119,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710231
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
76,83
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
76,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710160
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
67,99
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
67,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0380250007
Temperatura otwarcia [°c]: 103
74,03
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
74,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie CITROËN NEMO oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.