-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
7 produktów
Wybierz auto
KAM7710224
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
54,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
54,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03756
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Ciężar [kg]: 0.145
Rozwiń więcej danych
37,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
37,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
70,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
70,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03863
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.62
Rozwiń więcej danych
165,16
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
165,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
134,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
134,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
67,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
67,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710184
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
47,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
47,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FIAT BRAVO II oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.