9 produktów
Wybierz auto
KAM7710115
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Średnica [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
76,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
76,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV48990001
Materiał: Tworzywo sztuczne
124,19
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
124,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
176,01
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
176,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV20SKV607
216,54
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
216,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
83,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
83,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV20SKV606
97,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
97,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710207
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
85,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
85,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
79,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
79,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV20SKV605
173,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
173,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie LAND ROVER oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.