8 produktów
Wybierz auto
SKV20SKV605
173,35
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
173,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA46086
70,99
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
70,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710115
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Średnica [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
77,54
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
77,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV20SKV606
96,53
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
96,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV20SKV607
215,93
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
215,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
176,01
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
176,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV48990001
Materiał: Tworzywo sztuczne
123,60
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
123,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710207
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
87,54
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
87,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.