7 produktów
Wybierz auto
SKV20SKV606
97,08
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
97,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV20SKV607
220,53
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
220,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710207
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
85,84
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
85,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV20SKV605
174,63
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
174,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV48990001
Materiał: Tworzywo sztuczne
133,47
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
133,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA46086
69,48
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
69,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710115
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Średnica [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
65,29
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
65,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.