8 produktów
Wybierz auto
98,02
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
98,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
132,25
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
132,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
201,15
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
201,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
176,32
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
176,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Średnica [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
76,80
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
76,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
70,96
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
70,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
131,61
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
131,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
86,67
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
86,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.