Zgarnij kosmetyk samochodowy za 1 zł!

Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do PEUGEOT BOXER

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Obudowa termostatu FAST FT58190

Strona zabudowy: Głowica cylindra, od strony czołowej

Materiał: Tworzywo sztuczne

18,92

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

18,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu KAMOKA 7710267

Temperatura otwarcia [°c]: 79

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem

65,02

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

65,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu ORIGINAL IMPERIUM 90751

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem

348,84

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

348,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu MAXGEAR 18-0727

Temperatura otwarcia [°c]: 88

Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

94,75

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

94,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu KAMOKA 7710263

Temperatura otwarcia [°c]: 85

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

88,77

zł/szt.

Kraków: śr. 04.06

U ciebie: śr. 04.06

88,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu METALCAUCHO 03778

Temperatura otwarcia [°c]: 91

Ciężar [kg]: 0.26

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

66,40

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

66,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu METZGER 4010285

Temperatura otwarcia [°c]: 83

Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

449,85

zł/szt.

Kraków: śr. 04.06

U ciebie: śr. 04.06

449,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu ORIGINAL IMPERIUM 90886

Masa [g]: 338

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem, z termostatem

105,70

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

105,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu METALCAUCHO 35136

Temperatura otwarcia [°c]: 88

109,88

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

109,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

69,48

zł/szt.

Kraków: śr. 04.06

U ciebie: śr. 04.06

69,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

86,31

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

86,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT BOXER

Obudowa termostatu do samochodu PEUGEOT BOXER

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie PEUGEOT BOXER oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie PEUGEOT BOXER

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.