18 produktów
Wybierz auto
TOP630308
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
108,32
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
108,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 529
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
Rozwiń więcej danych
97,84
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
97,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 345
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
122,70
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
122,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG48602
Temperatura otwarcia [°f]: 83
232,25
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
232,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMRE014
Numer seryjny: Ctm-re-014
127,82
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
127,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710274
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
170,97
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
170,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710109
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
47,02
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
47,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710209
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
69,02
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
69,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710137
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
46,73
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
46,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
89,11
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
89,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT58187
Materiał: Tworzywo sztuczne
35,07
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
35,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010376
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu
62,61
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
62,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV20SKV603
174,91
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
174,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV46991402
Temperatura otwarcia [°c]: 0.1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
257,43
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
257,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
3RG83613
119,13
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
119,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180833
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem, bez termostatu
105,23
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
105,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP630307
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
99,82
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
99,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03773
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Ciężar [kg]: 0.55
Rozwiń więcej danych
145,63
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
145,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie RENAULT KANGOO II oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.