🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do RENAULT MASTER III

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Obudowa termostatu SWAG 33 10 1266
Obudowa termostatu SWAG 33 10 1266
Ciężar [kg]: 0.19, Zdjęcie producenta: 1
165,93 zł
165,93 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu ORIGINAL IMPERIUM 90774
Obudowa termostatu ORIGINAL IMPERIUM 90774
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z termostatem
106,10 zł
106,10 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu FEBI BILSTEIN 172284
Obudowa termostatu FEBI BILSTEIN 172284
Ciężar [kg]: 0.19, Ilość: 1, Zdjęcie producenta: 1
160,49 zł
160,49 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu KAMOKA 7710269
Obudowa termostatu KAMOKA 7710269
Temperatura otwarcia [°c]: 81, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnien...
75,68 zł
75,68 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Obudowa termostatu do samochodu RENAULT MASTER III

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie RENAULT MASTER III oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie RENAULT MASTER III

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.