17 produktów
Wybierz auto
KAM7710137
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
46,28
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
46,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710210
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
76,29
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
76,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03661
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ciężar [kg]: 0.215
Rozwiń więcej danych
89,85
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
89,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710274
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
166,58
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
166,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
109,77
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
109,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 345
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
121,68
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
121,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180833
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem, bez termostatu
104,19
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
104,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03773
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Ciężar [kg]: 0.55
Rozwiń więcej danych
145,84
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
145,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG83613
113,98
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
113,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP638782
Dla numeru oe: 1106 000 q0z, 1106 000 q1g, 1106 010 73r, 1106 030 82r
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
191,99
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
191,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010341
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem, bez termostatu
291,58
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
291,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCTMRE014
Numer seryjny: Ctm-re-014
138,58
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
138,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710180
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
76,45
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
76,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV46991399
466,31
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
466,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET4010343
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
143,16
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
143,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT58187
Materiał: Tworzywo sztuczne
32,75
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
32,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV20SKV603
173,23
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
173,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie RENAULT MEGANE III oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.