6 produktów
Wybierz auto
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ciężar [kg]: 0.32
Rozwiń więcej danych
136,87
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
136,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ciężar [kg]: 0.32
Rozwiń więcej danych
84,16
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
84,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ogrzewanie/chłodzenie: Ze złączem termoprzekaźnika
Rozwiń więcej danych
70,83
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
70,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
68,65
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
68,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ciężar [kg]: 0.32
Rozwiń więcej danych
111,18
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
111,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ciężar [kg]: 0.41
Rozwiń więcej danych
108,40
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
108,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie TOYOTA AYGO I oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.