Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do AUDI TT I (8N)

26 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 3.5, Ciężar [kg]: 0.003, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), średnica wewn�...
8,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3.15, Materiał: FPM (fluor-kauczuk), średnica wewnętrzna [mm]: 36, średnica zewn...
9,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3.15, Kształt: Pierścień O, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), śred...
10,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
46,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3, Kształt: Pierścień O, Materiał: FPM (fluor-kauczuk), średnica wewnętrzna [m...
10,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzącego: od rozdzielacza do dodatkowej pompy wodnej
12,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzącego: od przewodu wodnego do dodatkowej pompy wodnej
34,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 430, Materiał 1. warstwy: EPDM (etylen...
93,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: N90794401, Kształt: Element w kształcie T, Materiał: tworzywo sztuczne, Ilość po...
22,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.1, Przewód układu chłodzącego: od zbiorniczka wyrównawczego do rury wodnej
39,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kształt: wypukły
37,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra
112,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 20
8,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
44,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kształt: wypukły
59,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: po stronie silnika, Grubość [mm]: 3.15, Średnica pierścienia uszczelniającego ...
8,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: głowica cylindra, od strony czołowej, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kaucz...
17,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 480, Materiał 1. warstwy: EPDM (etylen...
91,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3.15, Kształt: Pierścień O, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), śred...
9,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV43SKV797

ESEN SKV 43SKV797

64,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI

AUDI TT I (8N) – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie AUDI TT I (8N) ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach AUDI TT I (8N)

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie AUDI TT I (8N)

Przewód chłodzenia w aucie AUDI TT I (8N) to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.