Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do AUDI TT

107 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 3.5, Ciężar [kg]: 0.003, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), średnica wewn�...
8,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3.15, Materiał: FPM (fluor-kauczuk), średnica wewnętrzna [mm]: 36, średnica zewn...
9,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3.15, Kształt: Pierścień O, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), śred...
10,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
46,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzącego: od rozdzielacza do dodatkowej pompy wodnej
12,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SWA33100257

SWAG 33 10 0257

Długość [mm]: 30, Ciężar [kg]: 0.006, Kolor: czarny, Materiał: tworzywo sztuczne, EPDM (etylen...
22,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3.5, Ciężar [kg]: 0.003, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), średnica wewn�...
9,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SWA33101092

SWAG 33 10 1092

Długość [mm]: 26, Ciężar [kg]: 0.062, Kolor: czarny, Materiał: tworzywo sztuczne, EPDM (etylen...
14,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)...
179,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3.15, Kształt: Pierścień O, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), śred...
9,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MCA99747

METALCAUCHO 99747

108,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
57,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
168,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VIJ11211853401

VIKA 11211853401

57,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VIJ11210881601

VIKA 11210881601

47,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VIJ11211853701

VIKA 11211853701

82,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kształt: wypukły
74,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VIJ11211853301

VIKA 11211853301

Materiał: Żelazo
66,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), Guma z wkładem tekstylnym, Ogrzewanie/chłodzenie: ...
245,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: TOP117670

TOPRAN 117 670

Kolor: czarny, Materiał: Rura stalowa, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z ł�...
102,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI

AUDI TT – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie AUDI TT ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach AUDI TT

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie AUDI TT

Przewód chłodzenia w aucie AUDI TT to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.