22 produktów
Wybierz auto
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
16,45
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
16,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
44,44
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
44,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Żelazo
138,84
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
138,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 40
17,45
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
17,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Wersja: Collegamento, tubazione rigida
36,78
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
36,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 30
Ciężar [kg]: 0.006
Rozwiń więcej danych
17,75
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
17,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju
21,65
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
21,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 5q0121619a
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
31,23
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
31,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 3
Rozwiń więcej danych
23,92
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
23,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, przedział silnikowy
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
266,47
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
266,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
153,44
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
153,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Żelazo
66,25
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
66,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Blok silnika, z tyłu
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
102,88
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
102,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
71,80
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
71,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Silnik
Materiał: Tworzywo sztuczne
152,50
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
152,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
190,86
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
190,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 5q0122096e
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
25,98
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
25,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przedział silnikowy
40,96
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
40,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
52,87
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
52,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
24,40
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
24,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie AUDI TT III (8S) ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie AUDI TT III (8S) to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.