23 produktów
Wybierz auto
24,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010271
Dla numeru oe: 5q0121619a
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
30,93
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
30,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211850801
50,78
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
50,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Wersja: Collegamento, tubazione rigida
36,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
105,65
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
105,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421476
Dla numeru oe: 5q0122096e
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
25,77
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
25,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211886001
Materiał: Żelazo
67,83
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
67,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211885801
Materiał: Żelazo
134,09
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
134,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010441
Strona zabudowy: Silnik
Materiał: Tworzywo sztuczne
151,03
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
151,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP120145
Strona zabudowy: Z prawej
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
66,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010268
Materiał: Tworzywo sztuczne
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 3
Rozwiń więcej danych
23,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010319
Strona zabudowy: Z lewej, przedział silnikowy
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
263,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
263,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
17,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju
21,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 40
17,35
zł/szt.
Kraków: śr. 08.10
U ciebie: śr. 08.10
17,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
151,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
151,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPVW011
Materiał: Tworzywo sztuczne
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do regulatora płynu chłodzącego
Rozwiń więcej danych
52,81
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
52,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420870
Strona zabudowy: Z lewej
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
189,06
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
189,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP118620
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
44,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie AUDI TT III (8S) ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie AUDI TT III (8S) to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.