7% na wycieraczki, żarówki lub płyn do spryskiwaczy od 99 zł
23 produktów
Wybierz auto
23,95
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
23,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,96
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
14,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211885801
Materiał: Żelazo
138,84
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
138,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP118620
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
45,02
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
45,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP120145
Strona zabudowy: Z prawej
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
67,20
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
67,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB11989
Materiał: Tworzywo sztuczne
71,80
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
71,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju
21,65
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
21,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010543
Strona zabudowy: Blok silnika, z tyłu
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
102,88
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
102,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
153,44
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
153,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPVW011
Materiał: Tworzywo sztuczne
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do regulatora płynu chłodzącego
Rozwiń więcej danych
58,78
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
58,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 40
17,45
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
17,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
17,75
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
17,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Wersja: Collegamento, tubazione rigida
36,78
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
36,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
16,97
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
16,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211853301
Materiał: Żelazo
66,25
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
66,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010268
Materiał: Tworzywo sztuczne
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 3
Rozwiń więcej danych
23,92
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
23,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010441
Strona zabudowy: Silnik
Materiał: Tworzywo sztuczne
152,50
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
152,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010271
Dla numeru oe: 5q0121619a
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
31,23
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
31,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010319
Strona zabudowy: Z lewej, przedział silnikowy
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
266,47
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
266,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11211850801
52,87
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
52,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie AUDI TT III (8S) ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie AUDI TT III (8S) to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.