46 produktów
Wybierz auto
DRMDRM01215
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
129,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
129,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
75,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM081
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
32,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
32,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
100,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421791
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
302,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
302,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
76,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV641
51,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
51,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
31,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM082
Kształt: Wypukły
36,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
36,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
263,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
263,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA33108978
Ciężar [kg]: 0.051
Materiał: Poliamid
Rozwiń więcej danych
81,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421623
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
180,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
180,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421657
Dopływ / odpływ: Dla przepływu wstecznego
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
137,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
137,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421742
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
148,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
148,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421743
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
159,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
159,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421745
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
198,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
198,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421656
Przewód układu chłodzącego: Zbiorniczek wyrównawczy do silnika
87,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
87,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM070
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
45,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
45,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.258
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
95,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM083
23,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
23,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 2 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 2 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.