47 produktów
Wybierz auto
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
105,72
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
105,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMBM055
Numer seryjny: Ctm-bm-055
61,57
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
61,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 6
Materiał: Tworzywo sztuczne
21,98
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
21,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421656
Przewód układu chłodzącego: Zbiorniczek wyrównawczy do silnika
87,95
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
87,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33108978
Ciężar [kg]: 0.051
Materiał: Poliamid
Rozwiń więcej danych
83,60
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
83,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV845
97,28
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
97,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.258
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
99,36
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
99,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
66,71
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
66,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM081
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
32,33
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
32,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM002
84,92
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
84,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421742
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
150,30
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
150,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM027
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
54,09
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
54,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM004
57,22
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
57,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
280,53
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
280,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
104,59
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
104,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421623
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
182,09
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
182,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
19,45
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
19,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421743
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
161,50
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
161,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421745
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
200,15
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
200,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421791
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
305,57
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
305,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 2 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 2 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.