49 produktów
Wybierz auto
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
103,67
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
103,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
87,90
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
87,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054609
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
68,96
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
68,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMBM055
Numer seryjny: Ctm-bm-055
58,99
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
58,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421657
Dopływ / odpływ: Dla przepływu wstecznego
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
137,90
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
137,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421742
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
134,69
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
134,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421743
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
159,95
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
159,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421619
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
158,43
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
158,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421745
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
198,22
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
198,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM002
60,91
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
60,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM004
56,67
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
56,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM081
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
30,47
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
30,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM082
Kształt: Wypukły
36,14
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
36,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33108978
Ciężar [kg]: 0.051
Materiał: Poliamid
Rozwiń więcej danych
82,79
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
82,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV734
70,02
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
70,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01215
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
91,21
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
91,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM027
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
53,57
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 12
Materiał: Tworzywo sztuczne
25,11
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
25,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010381
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
133,95
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
133,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421656
Przewód układu chłodzącego: Zbiorniczek wyrównawczy do silnika
87,07
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
87,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 2 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 2 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.