36 produktów
Wybierz auto
NTYCPPBM027
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
53,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053054
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
138,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053300
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
168,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
57,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 195
Ciężar [kg]: 0.133
Rozwiń więcej danych
92,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01215
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
141,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
141,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010369
Strona zabudowy: Główny zbiornik wyrównawczy
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza i głowicy
102,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV204352
Strona zabudowy: Chłodnica silnika
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze sprzęgłem
Rozwiń więcej danych
121,79
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
121,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM083
23,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
23,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421486
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
294,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
294,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCPPBM002
84,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
84,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV734
72,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM004
56,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
56,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054530
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
106,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
76,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM070
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
45,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
45,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV204574
Materiał: Tworzywo sztuczne
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza i głowicy
104,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
104,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 12
Materiał: Tworzywo sztuczne
25,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
25,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV641
51,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
51,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010381
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
133,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
133,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 2 F22/F87 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 2 F22/F87 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.