30 produktów
Wybierz auto
NTYCTMBM055
Numer seryjny: Ctm-bm-055
58,99
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
58,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421619
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
158,43
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
158,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421743
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
159,95
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
159,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421791
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
302,63
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
302,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
87,90
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
87,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33108978
Ciężar [kg]: 0.051
Materiał: Poliamid
Rozwiń więcej danych
82,79
zł/szt.
Kraków: pon. 22.09
U ciebie: pon. 22.09
82,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
32,31
zł/szt.
Kraków: pon. 22.09
U ciebie: pon. 22.09
32,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV641
52,16
zł/szt.
Kraków: pon. 22.09
U ciebie: pon. 22.09
52,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.258
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
99,41
zł/szt.
Kraków: pon. 22.09
U ciebie: pon. 22.09
99,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01215
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
90,83
zł/szt.
Kraków: pon. 22.09
U ciebie: pon. 22.09
90,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01216
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
139,86
zł/szt.
Kraków: pon. 22.09
U ciebie: pon. 22.09
139,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM002
55,12
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
55,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.8
Kształt: Pierścień o
Rozwiń więcej danych
9,87
zł/szt.
Kraków: pon. 22.09
U ciebie: pon. 22.09
9,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.051
Materiał: Poliamid
Rozwiń więcej danych
77,56
zł/szt.
Kraków: pon. 22.09
U ciebie: pon. 22.09
77,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 195
Ciężar [kg]: 0.133
Rozwiń więcej danych
92,91
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
92,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054530
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
109,97
zł/szt.
Kraków: pon. 22.09
U ciebie: pon. 22.09
109,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z klamrą, z pierścieniem uszczelniającym
18,11
zł/szt.
Kraków: pon. 22.09
U ciebie: pon. 22.09
18,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM070
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
45,87
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
45,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM082
Kształt: Wypukły
36,14
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
36,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM083
24,17
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
24,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 2 F22/F87 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 2 F22/F87 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.