33 produktów
Wybierz auto
NTYCTMBM055
Numer seryjny: Ctm-bm-055
69,56
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
69,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
19,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
19,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053054
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
139,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
139,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
280,53
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
280,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
32,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
32,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV734
69,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
69,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM002
84,92
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
84,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010381
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
135,25
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
135,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01215
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
122,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
122,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM027
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
54,09
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
54,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM004
57,22
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
57,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 12
Materiał: Tworzywo sztuczne
25,36
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
25,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421743
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
161,50
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
161,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421791
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
305,57
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
305,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCPPBM070
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
46,31
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
46,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV641
51,77
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
51,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054530
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
109,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
109,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054531
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
138,68
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
138,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053300
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
170,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
170,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.8
Kształt: Pierścień o
Rozwiń więcej danych
9,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
9,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 2 F22/F87 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 2 F22/F87 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.