33 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Po stronie silnika
19,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
19,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01215
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
122,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
122,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV845
99,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
99,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV204574
Materiał: Tworzywo sztuczne
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza i głowicy
105,07
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
105,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.258
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
96,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
96,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV734
73,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
73,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM002
84,92
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
84,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421619
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
159,97
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
159,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM070
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
46,31
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
46,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010381
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
135,25
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
135,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM082
Kształt: Wypukły
36,49
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
36,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421486
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
297,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
297,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET4010369
Strona zabudowy: Główny zbiornik wyrównawczy
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza i głowicy
103,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
103,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV204352
Strona zabudowy: Chłodnica silnika
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze sprzęgłem
Rozwiń więcej danych
122,39
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
122,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052591
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
82,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
82,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054531
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
138,68
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
138,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM004
57,22
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
57,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM027
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
54,09
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
54,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMBM055
Numer seryjny: Ctm-bm-055
69,57
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
69,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
77,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
77,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 2 F22/F87 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 2 F22/F87 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.