26 produktów
Wybierz auto
NTYCPPBM002
84,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
84,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421619
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
155,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
155,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421743
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
157,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
157,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
75,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Masa [g]: 69
98,50
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
98,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV641
51,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.258
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
95,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01215
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
126,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33108978
Ciężar [kg]: 0.051
Materiał: Poliamid
Rozwiń więcej danych
80,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421342
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
303,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
303,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Po stronie silnika
19,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
251,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
251,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV43SKV734
72,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM027
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
53,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV845
96,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010369
Strona zabudowy: Główny zbiornik wyrównawczy
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza i głowicy
102,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.8
Kształt: Pierścień o
Rozwiń więcej danych
9,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 195
Ciężar [kg]: 0.133
Rozwiń więcej danych
90,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM082
Kształt: Wypukły
37,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
37,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM070
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
45,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
45,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 2 F23 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 2 F23 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.