5 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Obudowa filtra oleju
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
401,54
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
401,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP638761
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
57,82
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
57,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV20991303
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
347,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
347,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM7710033
Temperatura otwarcia [°c]: 108
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
122,78
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
122,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV20990176
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
145,61
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
145,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie BMW 2 F22/F87 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.