134 produktów
Wybierz auto
0479502987
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
98,27
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
98,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.13
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
76,95
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
76,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053284
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
118,64
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
118,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
97,15
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
97,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
36,35
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
36,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV249
Ciężar [kg]: 0.16
Przewód układu chłodzącego: Od przewodu wodnego do dodatkowej pompy wodnej
87,30
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
87,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV202289
Dla numeru oe: 17 12 7 577 965
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Rozwiń więcej danych
456,06
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
456,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 585
Ciężar [kg]: 0.251
Rozwiń więcej danych
74,91
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
74,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052554
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
113,02
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
113,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
84,61
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
84,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Długość [mm]: 121
Rozwiń więcej danych
72,75
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
72,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052750
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
76,31
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
76,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, góra
Długość [mm]: 310
Rozwiń więcej danych
180,23
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
180,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV635
63,26
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
63,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180495
Dla numeru oe: 11537572158
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
31,38
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
31,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20102518
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.117
Rozwiń więcej danych
118,38
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
118,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028010
37,19
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
37,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028012
Przewód układu chłodzącego: Od obud. reg. pł. chłodz. do dod. pompy wodnej
49,58
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
49,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20949257
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
106,71
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
106,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20100615
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Długość [mm]: 310
Rozwiń więcej danych
143,95
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
143,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 3 E91 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 3 E91 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.