35 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Po stronie silnika
19,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01215
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
122,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV845
99,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV204574
Materiał: Tworzywo sztuczne
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza i głowicy
105,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
105,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33108978
Ciężar [kg]: 0.051
Materiał: Poliamid
Rozwiń więcej danych
82,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.258
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
96,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 380
Ciężar [kg]: 0.165
Rozwiń więcej danych
91,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV734
73,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM002
84,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
84,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421619
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
159,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
159,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM070
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
46,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
46,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010381
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
135,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
135,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM082
Kształt: Wypukły
36,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
36,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 1 439 134
21,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010369
Strona zabudowy: Główny zbiornik wyrównawczy
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza i głowicy
103,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
103,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054821
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
252,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
252,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV204352
Strona zabudowy: Chłodnica silnika
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze sprzęgłem
Rozwiń więcej danych
122,39
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
122,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052591
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
82,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054531
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
138,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
138,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM004
57,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
57,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 4 F33/F83 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 4 F33/F83 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.