Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
103 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.227
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
89,47
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
89,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.228
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid
Rozwiń więcej danych
146,67
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
146,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
79,10
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
79,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
76,14
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
76,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.24
85,34
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
85,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.24
100,86
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
100,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.227
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
98,18
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
98,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Ciężar [kg]: 0.356
Rozwiń więcej danych
91,58
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
91,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
153,42
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
153,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
138,20
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
138,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
81,91
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
81,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
80,35
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
80,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 1 438 634
112,18
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
112,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 263
Rozwiń więcej danych
70,03
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
70,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od przewodu wodnego do chłodnicy oleju
51,48
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
51,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid
101,31
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
101,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 263
Ciężar [kg]: 0.343
Rozwiń więcej danych
145,47
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
145,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.44
72,75
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
72,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Długość [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
51,08
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
51,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.379
Rozwiń więcej danych
162,04
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
162,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 5 E39 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 5 E39 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.