16 produktów
Wybierz auto
VEMV20720488
Wymiar gwintu: M14 x 1,5
Punkt włączania [°c]: 35
Rozwiń więcej danych
62,99
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
62,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330836
Ilość połączeń: 3
137,02
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
137,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479500926
Punkt włączania [°c]: 35
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
30,92
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
30,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC57228
Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z klimatyzacją
Rozwiń więcej danych
62,35
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
62,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 12 63 2 243 815
Wymiar gwintu: M14x1,5 mm
Rozwiń więcej danych
178,69
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
178,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0915255
Wymiar gwintu: M 14x1,5
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
101,17
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
101,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M14x1.5
Temperatura wyłączania [°c]: 85
Rozwiń więcej danych
99,13
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
99,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M14x1.5
Temperatura wyłączania [°c]: 85, 92
Rozwiń więcej danych
85,00
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
85,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC52547
Punkt włączania [°c]: 35
Ilość połączeń: 2
36,95
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
36,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0915007
Wymiar gwintu: M 14x4,5
Kolor: Czerwony
Rozwiń więcej danych
55,16
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
55,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261850683
79,61
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
79,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261850273
62,16
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
62,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213148100000
Wymiar gwintu: M14 x 1,5
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
87,76
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
87,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP500532
Wymiar gwintu: M 14
Ilość biegunów: 2, 3
Rozwiń więcej danych
38,21
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
38,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261850684
71,62
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
71,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040121832
Ciężar [kg]: 0.046
Punkt włączania [°c]: 91, 99
Rozwiń więcej danych
79,83
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
79,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wentylator chłodnicy to niezwykle ważny element układu chłodzenia w samochodzie BMW 5 E39. Włącznik wentylatora zarządza pracą wentylatora – uruchamia nadmuch, by nie dopuścić do przegrzania jednostki napędowej.
Charakterystyczny, szumiący odgłos dobiegający spod maski samochodu świadczy o pracy wentylatora chłodnicy. Jeżeli nie słyszymy takiego dźwięku nawet po dłuższej jeździe czy podczas stania w korku w upalny dzień, a wskaźnik temperatury silnika wskazuje niebezpiecznie wysoką wartość, to w samochodzie BMW 5 E39 mogło dojść do uszkodzenia włącznika wentylatora. Z przeprowadzeniem diagnostyki tej usterki nie warto czekać, gdyż może ona doprowadzić do poważnej awarii silnika.
O usterce sterownika wentylatora w samochodzie BMW 5 E39 może świadczyć nie tylko brak załączania się wentylatora, ale także wprost przeciwnie – jego nieustanna praca. Wówczas występować mogą problemy z uzyskaniem przez silnik optymalnej temperatury pracy. Włącznik wentylatora chłodnicy jest elementem elektrycznym, dlatego jego naprawa nie jest wskazana. Po fachowej diagnostyce w warsztacie naprawczym, potwierdzającej uszkodzenie sterownika wentylatora, należy go zdemontować i zastąpić nowym podzespołem, odpowiednio dopasowanym do samochodu BMW 5 E39.
Nowy włącznik wentylatora chłodnicy w aucie BMW 5 E39 pozwoli przywrócić prawidłową pracę wiatraka. Dzięki temu będzie on uruchamiał się, gdy temperatura silnika zacznie przekraczać optymalny zakres i nie dopuści do przegrzania jednostki. Wymiana będzie pomocna również w sytuacji, gdy uszkodzony włącznik powoduje nieustanną pracę wiatraka samochodu BMW 5 E39. Pracujący wentylator utrudnia wówczas rozgrzewanie silnika, co naraża podzespoły na przedwczesne zużycie.