10 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.164
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
29,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.164
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
39,55
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
39,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
45,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.36
42,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.164
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
42,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Średnica [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
70,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Średnica [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
76,80
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
76,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Średnica [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
67,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
96,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 328
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
144,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
144,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie BMW 5 E39 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.