88 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.227
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
92,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
92,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502987
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
91,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
91,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
76,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
76,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
14,89
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
14,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 7 802 632
124,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
124,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M10 x 1
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
13,00
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
13,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV377
Ciężar [kg]: 0.24
86,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
86,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 75
Ciężar [kg]: 0.049
Rozwiń więcej danych
44,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
44,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
84,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
84,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV742
Ciężar [kg]: 0.2
71,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
71,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028034
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od przewodu wodnego do przewodu wodnego
57,22
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
57,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM019
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
43,54
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
43,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM006
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do pompy wodnej
58,22
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
58,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20945350
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do pompy wodnej
Rozwiń więcej danych
149,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
149,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028033
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
50,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
50,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20946038
Materiał: Tworzywo sztuczne, epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do pompy wodnej
Rozwiń więcej danych
216,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
216,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV705
165,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
165,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV825
48,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
48,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV276
48,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
48,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM021
Przewód układu chłodzącego: Od przewodu wodnego do przewodu wodnego
53,65
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
53,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW X5 E53 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW X5 E53 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.