79 produktów
Wybierz auto
0479502987
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
92,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
92,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.227
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
93,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
93,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
76,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
76,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV377
Ciężar [kg]: 0.24
86,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
86,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
85,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
85,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M10 x 1
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
13,12
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
13,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 75
Ciężar [kg]: 0.049
Rozwiń więcej danych
45,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
45,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 7 802 632
123,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
123,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV270
Strona zabudowy: Na dole
65,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
65,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 146
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza
83,13
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
83,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 265
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do wymiennika ciepła
73,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
73,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028033
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
50,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
50,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028034
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od przewodu wodnego do przewodu wodnego
48,77
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
48,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420514
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
107,47
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
107,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180747
Dla numeru oe: 11 53 1 705 210
69,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
69,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180688
Dla numeru oe: 11 14 1 439 975
93,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
93,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 345
Ciężar [kg]: 0.119
Rozwiń więcej danych
55,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
55,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010170
Strona zabudowy: Silnik, z lewej
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
98,76
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
98,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.15
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do zbiorniczka wyrównawczego
87,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
87,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP502401
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do pompy wodnej
79,20
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
79,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW X5 E53 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW X5 E53 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.