Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do BMW X5 E53

65 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Materiał: tworzywo sztuczne, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnienie...
99,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.227, Kolor: czarny, Materiał: tworzywo sztuczne, Przewód układu chłodzącego: o...
88,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Przewód układu chłodzącego: od silnika do chłodnicy podgrzewającej
76,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.227, Kolor: czarny, Materiał: tworzywo sztuczne, Przewód układu chłodzącego: o...
93,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 75, Ciężar [kg]: 0.049, Materiał: Aluminium, EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)...
44,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), Przewód układu chłodzącego: od chłodnicy silnik...
82,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry, Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
113,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 350, Ciężar [kg]: 0.123, Materiał: tworzywo sztuczne, EPDM (etylen-propylen-dien...
100,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAX180688

MAXGEAR 18-0688

dla numeru OE: 11 14 1 439 975
92,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 345, Ciężar [kg]: 0.119, Przewód układu chłodzącego: od rury łączącej do t...
60,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAX180800

MAXGEAR 18-0800

Długość [mm]: 75, Materiał: Aluminium, EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzn...
30,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 11 53 7 508 688
92,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzącego: od chłodnicy silnika do pompy wodnej
125,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
105,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
96,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
60,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
138,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
24,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole
72,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: GAT022843

GATES 02-2843

Kolor: czarny, Materiał: tworzywo sztuczne, średnica wewnętrzna 1 [mm]: 20, Średnica wewnętrzna...
180,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

BMW X5 E53 – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW X5 E53 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach BMW X5 E53

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie BMW X5 E53

Przewód chłodzenia w aucie BMW X5 E53 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.