88 produktów
Wybierz auto
0479502987
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
91,89
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
91,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.227
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
93,57
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
93,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
14,99
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
14,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
79,61
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
79,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 7 802 632
124,99
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
124,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV377
Ciężar [kg]: 0.24
86,19
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
86,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042220946998
Ciężar [kg]: 0.227
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
100,06
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
100,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,97
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
83,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM008
Materiał: Poliamid
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do pompy wodnej
83,67
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
83,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 75
Ciężar [kg]: 0.049
Rozwiń więcej danych
44,82
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
44,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid
100,06
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
100,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028034
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od przewodu wodnego do przewodu wodnego
57,22
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
57,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV270
Strona zabudowy: Na dole
65,51
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
65,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV630
49,35
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
49,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 345
Ciężar [kg]: 0.119
Rozwiń więcej danych
70,22
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
70,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Długość [mm]: 285
Rozwiń więcej danych
134,84
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
134,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 310
Ciężar [kg]: 0.114
Rozwiń więcej danych
76,22
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
76,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP502553
Materiał: Tworzywo sztuczne, poliamid 6.6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
74,98
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
74,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Długość [mm]: 325
Rozwiń więcej danych
105,80
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
105,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP501995
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
110,42
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
110,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW X5 E53 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW X5 E53 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.