52 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Po stronie silnika
31,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 75
Ciężar [kg]: 0.049
Rozwiń więcej danych
40,27
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
40,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
51,15
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
51,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201308
Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
Rozwiń więcej danych
190,84
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
190,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420009
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
53,00
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
53,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV640
67,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 240
Rozwiń więcej danych
55,36
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
55,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028010
38,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
102,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
92,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV262
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.56
138,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Długość [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
148,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
148,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
84,49
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
84,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
69,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053623
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
169,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
169,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052355
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
108,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052349
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
101,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Skrzynia korbowa, od strony czołowej
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
22,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Długość [mm]: 320
Rozwiń więcej danych
163,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
163,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.132
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
56,77
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
56,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW X5 E70 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW X5 E70 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.